Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb
Autor: Martincová, Anna
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce na téma Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb je tvořena třemi částmi ? teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na neziskovou sféru a prostředí sociálních služeb, které jsou pro ni typické. Také věnuje pozornost komunikaci, zákazníkům a pracovníkům sociálních služeb v neziskové organizaci a přitom se snaží hledat specifika v komunikaci mezi nimi. Praktická část je průzkumnou sondou, zaměřující se na specifika komunikace se zákazníky Charity Svaté rodiny Luhačovice, jako tradičního poskytovatele sociálních služeb v lázeňském městě Luhačovice. Projektová část navazuje na praktickou a zabývá se konkrétním projektem, který je návrhem vhodné komunikační kampaně pro Charitu Svaté rodiny Luhačovice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17178
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18490


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martincová_2011_dp.pdf 2.491Mb PDF Zobrazit/otevřít
martincová_2011_vp.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
martincová_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet