Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.
Author: Waldeckerová, Kristýna
Advisor: Tomancová, Lucie
Abstract: Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem, konkrétně pak společností SERVIS CLIMAX, a.s., Vsetín. V teoretické části se věnuje důležitým pojmům, které se společenskou odpovědností neodmyslitelně souvisejí, dále je popisována samotná společenská odpovědnost a její přínosy pro firmu. Poté, co je v analytické části popsán všeobecný profil firmy, je pozornost zaměřena na marketingové nástroje. SWOT analýzou jsou zhodnoceny silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Dále je znázorněna BCG matice, neodmyslitelnou součástí firmy je i její marketing a propagace. Následuje stěžejní část práce, a to rozbor aktivit v oblasti ekonomické, environmentální a sociální, tyto činnosti jsou prokázány dotazníkovým šetřením právě mezi ředitelem, zaměstnanci, i veřejností. V poslední části práce je firmě Climax navrženo a nabídnuto ucelené řešení společenské odpovědnosti s ohledem na bariéry a rizika, kterým může podnik při implementaci CSR čelit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17213
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21352


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
waldeckerová_2011_dp.pdfBlocked 2.186Mb PDF
waldeckerová_2011_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
waldeckerová_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account