Marketingová komunikační strategie Zlínských novin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikační strategie Zlínských novin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikační strategie Zlínských novin
Autor: Podhajská, Dana
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež listu brání v realizaci a rozvoji jeho cílů, kterými jsou snahy o omlazení předplatitelského kmene a vytvoření výjimečných regionálních novin. Projekt nabízí čtyři základní předpoklady, které vytvoří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci výše uvedených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1723
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2785


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
podhajská_2006_dp.pdfZablokované 792.3Kb PDF
podhajská_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
podhajská_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet