Marketingová komunikační strategie Zlínských novin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikační strategie Zlínských novin

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikační strategie Zlínských novin
Author: Podhajská, Dana
Advisor: Gregarová, Magda
Abstract: Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež listu brání v realizaci a rozvoji jeho cílů, kterými jsou snahy o omlazení předplatitelského kmene a vytvoření výjimečných regionálních novin. Projekt nabízí čtyři základní předpoklady, které vytvoří nezbytnou platformu pro úspěšnou realizaci výše uvedených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1723
Date: 2006-05-09
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2785


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
podhajská_2006_dp.pdfBlocked 792.3Kb PDF
podhajská_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
podhajská_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account