Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.
Autor: Teicher, Henrich
Vedoucí: Štefánek, Radoslav
Abstrakt: Hlavním cílem práce je návrh event marketingové akce, pomocí které bude společnost schopna zlepšit své konkurenční postavení na trhu. V teoretické části je definován pojem event marketing, popsané hlavní zásady realizace eventu a zážitky, které jsou podstatou úspěšné event marketingové akce. V praktické části je pak navržen konkrétní event pro společnost Sestav, která má v úmyslu zlepšit vztahy se svými pravidelnými zákazníky. V závěru jsou uvedeny přínosy a rizika, která mohou nastat při realizaci eventu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17281
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 16966


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
teicher_2011_bp.pdf 1.226Mb PDF Zobrazit/otevřít
teicher_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
teicher_2011_op.zip 27.45Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet