Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Teicher, Henrich
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:40:30Z
dc.date.available 2012-03-10T14:40:30Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17281
dc.description.abstract Hlavním cílem práce je návrh event marketingové akce, pomocí které bude společnost schopna zlepšit své konkurenční postavení na trhu. V teoretické části je definován pojem event marketing, popsané hlavní zásady realizace eventu a zážitky, které jsou podstatou úspěšné event marketingové akce. V praktické části je pak navržen konkrétní event pro společnost Sestav, která má v úmyslu zlepšit vztahy se svými pravidelnými zákazníky. V závěru jsou uvedeny přínosy a rizika, která mohou nastat při realizaci eventu. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 1286180 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject zážitek cs
dc.subject zážitkový marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject event marketing en
dc.subject event en
dc.subject experience en
dc.subject experiential marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o. cs
dc.title.alternative Using event marketing to improve competitive ability of Sestav stavebniny, limited company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated Main goal of this bachelor thesis is to project event marketing action that could company use to improve its competitive ability. Theoretical part defines event marketing, main rules of creating events and experiences which are essential to create a successful event. Practical part includes a project of real event for Sestav company. The event is supposed to improve business relations with best clients. The final part introduces assets and risks that could affect the event. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16966
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
teicher_2011_bp.pdf 1.226Mb PDF View/Open
teicher_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
teicher_2011_op.zip 27.45Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account