Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Autor: Stojarová, Věra
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Nejprve se věnuji základ-ním teoretickým poznatkům problémové oblasti ? marketingu divadla a jeho marketingo-vému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla (Městské divadlo Zlín). Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace. Poté jsou na danou organizaci aplikovány vybrané výzkumné a analytické nástroje ( dotaz-níkové šetření, hloubkové rozhovory) a na jejich základě formulovány vlastní návrhy na změnu současného marketingového mixu Městského divadla Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17303
Datum: 2011-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18607


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stojarová_2011_dp.pdf 2.451Mb PDF Zobrazit/otevřít
stojarová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stojarová_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet