Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva
Autor: Planý, Jiří
Vedoucí: Svěrák, Petr
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s poledními menu v restauracích Interhotelu Moskva pomocí dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. V praktické části je nejprve popisován Interhotel Moskva a jeho historie. Dále jsou zpracována data získané z marketingového výzkumu a poté jsou vyhodnocena. V závěru jsou interpretovány získané výsledky a jsou k nim navržena doporučená řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků v restauracích Interhotelu Moskva.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17613
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21259


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
planý_2011_bp.pdf 1.664Mb PDF Zobrazit/otevřít
planý_2011_vp.pdf 683.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
planý_2011_op.pdf 145.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet