Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku
Autor: Žáčková, Lenka
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku čtenářské gramotnosti. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s pojmem čtenářská gramotnost, jeho vývojem a vztahem k pojmům s ním souvisejícím. Při formování čtenářské gramotnosti působí na jedince velmi silně především prostředí rodiny a školy. Jaký je význam prostředí při formování motivace, postoje a vztahu žáků mladšího školního věku k psanému textu, je předmětem praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17624
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19441


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žáčková_2011_dp.pdf 2.320Mb PDF Zobrazit/otevřít
žáčková_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žáčková_2011_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet