Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku
Autor: Tesaříková, Klára
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje dětem předškolního věku. Zajímá se o to, zda jsou děti v tomto věku schopny použít při řešení konfliktních situací dohodu. Teoretická část je zaměřena na předškolní věk z pohledu vývojové psychologie, na vymezení základních pojmů z oblasti konfliktu a řešení konfliktu. Dále se teoretická část zabývá tím, jaký má v této oblasti pro dítě význam rodina. Praktická část je realizována pomocí kvalitativního výzkumu. Tento výzkum je zaměřen na sedm dětí z Mateřské školy v Tetěticích, u kterých bylo sledováno, zda jsou schopny využít dohodu při řešení konfliktních situací. To vše je doplněno o pohled učitele a rodičů dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17626
Datum: 2011-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19475


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tesaříková_2011_bp.pdf 2.177Mb PDF Zobrazit/otevřít
tesaříková_2011_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tesaříková_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet