Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech
Autor: Lišková, Sabina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy MAC škola paraglidingu v konkurenčním prostředí. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, pozorování, sekundárních dat a primárních informací získaných formou dotazování. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu dosavadních marketingových komunikací firmy a formulovat doporučení do budoucna. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky MAC školy paraglidingu a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace. Práce sleduje trendy marketingu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17650
Datum: 2011-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18761


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lišková_2011_bp.pdf 1.984Mb PDF Zobrazit/otevřít
lišková_2011_vp.doc 98Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lišková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet