Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Autor: Filip, Aleš
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Jeden ze tří činitelů úspěšné reklamy je kreativní strategie, která je založena na reklamní strategii. Obě tyto složky pomáhají tvořit marketingovou strategii firmy. Kreativní strategie se skládá z pěti částí. Tyto ovlivňují jedna druhou a společně pomáhají utvářet originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na nealkoholické nápoje. Teoretická část umožňuje pohled do obecných principů a klíčových znaků této problematiky. Praktická část pak analyzuje situaci v českém prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17657
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18744


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
filip_2011_bp.pdf 2.047Mb PDF Zobrazit/otevřít
filip_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
filip_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet