Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko
Autor: Švecová, Markéta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt, který má za úkol podpořit rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu a zviditelnit jej.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17659
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18425


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švecová_2011_dp.zip 1.897Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
švecová_2011_vp.doc 98Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
švecová_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet