Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu
Autor: Nevěčný, Adam
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce zaměřena na analýzu komunitních webů a jejich využití v marketingu se v první, teoretické části, zabývá komunitou jako takovou, historií komunitních webů, pří-klady těchto webů a představuje také některé z nejznámějších komunitních webů u nás i ve světě. První část také obsahuje popis spojení komunitních webů a marketingu. Druhá, prak-tická část, je věnována analýze současného stavu komunitních webů a marketingu a jsou zde uvedeny návrhy na zlepšení stávající situace, které jsou poté součástí nákladové a rizi-kové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17665
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 22942


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nevěčný_2011_bp.pdf 2.202Mb PDF Zobrazit/otevřít
nevěčný_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nevěčný_2011_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet