Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana
Autor: Pivko, Peter
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem diplomové práce na téma "Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana" je zhodnotit současnou situaci ve společnosti Hotel Jana a.s. a na jejím základě vypracovat marketingový plán pro další období, který vychází z potřeb společnosti. Pro vytvoření marketingového plánu byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánu a strategického plánování. V analytické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy byl analyzován současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu. V praktické části byl vypracován projekt marketingového plánu společnosti Hotel Jana včetně jednotlivých akčních plánů, nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17670
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21935


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pivko_2011_dp.pdfZablokované 1.506Mb PDF
pivko_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pivko_2011_op.pdf 403.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet