Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Pivko, Peter
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:50:09Z
dc.date.available 2012-03-10T18:50:09Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17670
dc.description.abstract Cílem diplomové práce na téma "Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana" je zhodnotit současnou situaci ve společnosti Hotel Jana a.s. a na jejím základě vypracovat marketingový plán pro další období, který vychází z potřeb společnosti. Pro vytvoření marketingového plánu byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánu a strategického plánování. V analytické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy byl analyzován současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu. V praktické části byl vypracován projekt marketingového plánu společnosti Hotel Jana včetně jednotlivých akčních plánů, nákladové, časové a rizikové analýzy. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 1579487 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject Strategické plánování cs
dc.subject Marketingová analýza cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject Strategic planning en
dc.subject Marketing analysis en
dc.subject Marketing mix en
dc.title Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana cs
dc.title.alternative The project of the marketing plan of development of Hotel Jana en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čada, Daniel
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis "The project of the marketing plan of development of Hotel Jana" is to examine the current situation of the company Hotel Jana a.s. and to propose and make its marketing plan for the next period. The theoretical part presents the knowledge related to marketing plan and strategic planning. In the analytic part, the company is specifically characterized. The current situation of the company is analyzed through a marketing situational analysis. This analysis became the basis for the company's marketing plan creation. In the project part were created project of the marketing plan of Hotel Jana with its individual project actionplans and its operation period cost and possible business risks conected wih realisation of this project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21935
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pivko_2011_dp.pdfBlocked 1.506Mb PDF View/Open
pivko_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
pivko_2011_op.pdf 403.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account