Emoce strachu v současné reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Emoce strachu v současné reklamě |
| Autor: |
Pohlreichová, Petra
|
| Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emoce strachu v marke-tingových komunikacích, se zaměřením na použití apelu strachu v reklamním sdělení televizního spotu a billboardu. Diplomová práce se skládá ze dvou na sebe navazujících částí, kterými jsou teoretická východiska zkoumané problematiky a výzkum. Cílem diplomové práce je rozlišit prvky mezi reklamou sociální a komerční využívající motiv strachu a zjistit postoje respondentů k příslušným reklamním kampaním. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17681
|
|
Datum:
|
2011-04-21 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18417
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet