Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu
Autor: Poláková, Lucie
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vztahu zákazníka a značky a zkoumá jeho zákonitosti. Cílem této práce je objasnit postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks za čtyři roky jejího působení v České republice. Teoretické poznatky v první části tvoří základní rámec nezbytných znalostí, které jsou potřebné pro porozumění dané problematice a věnují se především budování značky a charakteristice spotřebitele. V praktické části je přiblížena strategie značky Starbucks na českém trhu a je definován český zákazník a jeho nákupní zvyklosti v segmentu káv. Projektová část analyzuje výzkum, který je zaměřen na povědomí značky Starbucks na českém trhu, její vnímání a vztah českého zákazníka k ní. Analytické poznatky budou zohledněny v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17688
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18418


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poláková_2011_dp.pdf 2.359Mb PDF Zobrazit/otevřít
poláková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
poláková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet