Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL
Autor: Hanáčková, Lucie
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie. Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci. V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové komunikace a marketingového mixu a následně na základě dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17742
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanáčková_2011_bp.pdfZablokované 3.356Mb PDF
hanáčková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanáčková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet