Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Hanáčková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:32:11Z
dc.date.available 2012-03-10T19:32:11Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17742
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie. Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci. V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové komunikace a marketingového mixu a následně na základě dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů. cs
dc.format 80 s. cs
dc.format.extent 3519227 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communications of Company Dům knihy PORTAL en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Roubalíková, Jana
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of company Dům knihy PORTAL, whose main activity is not only sale of books, but also running the cafe and gallery. The theoretical part deals with the main questions of marketing, especially marketing communication and it is based on literary resources. The practical part analyses present situation of company in using marketing communications and marketing mix and then based on questionnaire research it suggests recommendation to improve usage of promotion tools. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22539
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanáčková_2011_bp.pdfZablokované 3.356Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanáčková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanáčková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet