Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990

Show full item record

No preview available
Title: Vývoj Image značky Škoda Auto po roce 1990
Author: Jemelková, Barbora
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Práce na téma vývoj image značky Škoda Auto se zaměřuje na budování značky na pozadí automobilového průmyslu. Škoda Auto prošla během krátkého časového úseku z pohledu budování značky velice náročným revitalizačním procesem. Vybrala jsem si ji jako předmět analýzy a zkoumání. Patnáct let je dostatečně dlouhá doba k posouzení vhodnosti a účin-nosti zvolených marketingových strategií a k vyvození závěrů. Zaměřuji se zejména na hod-notu značku a její image - klíčový prvek dnešního marketingu. Teoretická část se zabývá vymezením a obsahem pojmu image značky v širším kontextu marketingových komunikací a teorií budování značky. V závěru práce hodnotím použité strategie Škoda Auto a zamýšlím se nad jejich slabinami a nad možným vývojem do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1774
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2713


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jemelková_2006_dp.pdfBlocked 4.086Mb PDF
jemelková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
jemelková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account