Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Autor: Zrníková, Jana
Vedoucí: Šišková, Šárka
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na vzájemné vztahy mezi cílovou skupinou "mládež" a konkrétními oděvními značkami, které působí na českém trhu. Bakalářská práce je diverzifikována do třech stěžejních kapitol: teoretické, praktické a projektové. První teoretická část objasňuje klíčové pojmy, které se týkají zadaného tématu. V praktické části je vymezena cílová skupina "mládež". Je zde také provedena analýza českého oděvního trhu a dvou relevantních módních značek Benettonu a Kenvela. Cílem praktické části je objasnit vztah cílové skupiny nejen ke zmíněným značkám, ale zároveň ke značkovému zboží obecně. Třetí část vychází z poznatků teoretické a praktické části. Jsou zde předloženy možné návrhy a doporučení pro zlepšení komunikace značek Benetton a Kenvelo s cílovým publikem "mládeže".
URI: http://hdl.handle.net/10563/1780
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2657


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zrníková_2006_bp.pdfZablokované 473.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
zrníková_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zrníková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet