Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu
Autor: Vašíček, Martin
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomový projekt se zabývá analýzou komunikační strategie festivalu Rozhlasový podzim v roce 2010. Součástí této analýzy je stručný přehled konkurenčních hudebních festivalů. Analýza této komunikace je dále vztažena k prodejnosti vstupenek na daný festival v uvedeném čase. Jsou zhodnoceny dopady této komunikace na prodej, dále je strukturován prodej vstupenek a následně vyhodnocen dopad kampaně jako celku na daný prodej vstupenek. Práce dále nabízí možná řešení pro zlepšení situace při prodeji vstupenek při zachování stejných finančních prostředků na komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17814
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18621


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašíček_2011_dp.pdf 5.304Mb PDF Zobrazit/otevřít
vašíček_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vašíček_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet