Strategie uvedení nového produktu na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Strategie uvedení nového produktu na trh |
| Autor: |
Zbožínek, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Kloudová, Jitka
|
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je sestavení strategie uvedení nového produktu na trh dopro-vázená doporučenými činnostmi, které by měl podnik před zahájením prodeje vykonat. V první části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se problematiky uvedení nového produktu na trh. Druhá, praktická, část se zabývá aplikováním teoretických poznatků na konkrétní produkt, v tomto případě na 3D animaci. Cílem práce je zhodnocení současné situace trhu v tomto odvětví a návrh strategie, která je pro uvedení produktu vhodná. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17869
|
|
Datum:
|
2011-05-20 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22551
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet