Analýza image značky Ryor

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza image značky Ryor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza image značky Ryor
Autor: Papežová, Michaela
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Práce se zaměřuje na vnímání image značky Ryor u cílové skupiny zákaznic ve věku 20-26 let. V rámci teoretické části práce popisuje problematiku značky a její komunikaci na poli kosmetického průmyslu. Dále charakterizuje image a firemní identitu. Praktická část obsa-huje analýzu individuálních hloubkových rozhovorů s respondentkami zastupujícími cílo-vou skupinu. Na základě závěrů této analýzy práce předkládá návrh řešení komunikace, který obsahuje projektová část.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17890
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18413


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
papežová_2011_dp.pdf 1.822Mb PDF Zobrazit/otevřít
papežová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
papežová_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet