Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Autor: Kučerová, Veronika
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Během přípravy všech větších reklamních kampaní je důležité analyzovat cílové skupiny, marketingové cíle, komunikační strategii, kreativní strategii aj. Efektivní marketingová komunikace závisí na výborném nápadu a také na již zmiňované kreativní strategii. Správně zvolená kombinace prvků kreativní strategie může znamenat momentální nárůst prodejů, ale také posílení hodnoty značky. Reklamní agentury se v dnešní době snaží vyzdvihnout obě položky. K tomu jim slouží propracovaná metodologie, kterou klienti a zákazníci pochopitelně nevnímají. Tato metodologie se skládá z vhodné kombinace strategie sdělení, reklamního apelu, formátu reklamy, informačního sdělení a realizace reklamy. Teoretická část této práce se zabývá jednotlivými prvky reklamní kreativní strategie a kul-turními dimenzemi České republiky. Praktická část pak analyzuje kreativní strategii kolo-vých nápojů v globálních reklamách a reklamách vyrobených primárně pro český trh. Po-rovnává je a určuje u nich vhodnost použití prvků kreativní strategie pro české prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17951
Datum: 2011-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18759


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučerová_2011_bp.pdf 1.207Mb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kučerová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet