E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu
Autor: Skřička, Jan
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Hlavním cílem práce je vypracování projektu, který by pomohl politickému subjektu Česká pirátská strana získat nové příznivce a voliče. Teoretická část práce předkládá rešerši politického marketingu, nových marketingových nástrojů souvisejících s rozvojem internetu a v neposlední řadě představuje zkoumaný subjekt. Teoretická část předkládá východiska pro analytickou a projektovou část práce. V praktické části jsou různými výzkumnými metodami zkoumána východiska pro projektovou část, jejíž hlavní náplní je popis projektu internetového vydavatelství ? nové netradiční platformy sdružující mladé umělce a zástupce mladší generace se zájmem o svobodnou tvorbu mimo mainstream.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18035
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18602


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skřička_2011_dp.pdf 7.100Mb PDF Zobrazit/otevřít
skřička_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skřička_2011_op.doc 105.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet