Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb
Autor: Květáková, Zuzana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je na základě prostudovaných literárních zdrojů analyzovat stávající stav společnosti Epos, spol. s r. o. (dále jen ?Epos?) a navrhnout marketingový plán pro tuto společnost na rok 2011. Teoretická část se bude zabývat základními pojmy k marketingovému strategickému plánování a také charakteristikou malého a středního podnikání. Poté je zde popsána samotná tvorba marketingového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. Firma bude konkrétně charakterizována v praktické části této práce. Co se týče marketingové situační analýzy, tak zde jsem analy-zovala současný stav, v němž se společnost nachází. Výše zmíněné analýzy byly podkladem pro tvorbu marketingového plánu společnosti Epos na rok 2011. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle, strategie, jež je podrobně rozpracována do akčních programů, časového harmonogramu a rozpočtu. Jsou stanoveny také rizika plánu a systém měření kontroly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18071
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21078


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
květáková_2011_dp.pdfZablokované 1.776Mb PDF
květáková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
květáková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet