Marketingové komunikace základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace základní školy
Autor: Řezníčková, Adéla
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovou komunikací ve školství. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje marketingu ve školství, pro-středí školy, marketingovému mixu ve školství, marketingové komunikaci školy a image školy. Praktická část charakterizuje školu a analyzuje současný stav marketingové komuni-kace. Následuje dotazníkový průzkum mezi rodiči budoucích žáků prvního ročníku školy a skupinový rozhovor mezi pedagogy školy. Cílem je zmapování marketingové komunikace s cílem zjistit vnímanou image školy v nejbližším okolí a zefektivnit interní komunikaci mezi pedagogy a vedením školy navzájem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18095
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 18719


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řezníčková_2011_bp.pdf 1.595Mb PDF Zobrazit/otevřít
řezníčková_2011_vp.zip 71.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
řezníčková_2011_op.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet