Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Autor: Hasíková, Dagmar
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Téma své diplomové práce jsem si vybrala na základě vlastních zkušeností a praxe v oblasti direct marketingu a přímého prodeje. Již několik let se věnuji provádění této činnosti v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Svou prací se pokusím dokázat možnost využití direct marketingu jako nástroje one- to-one komunikace i v tomto odvětví. V dnešní době rychlého rozvoje informačních technologií jsme všichni přesyceni reklamními nabídkami, které nás obklopují. Katalogy, letáky, televizní reklama, internetová reklama? Neustálá nabídka výrobků, služeb. Reklama se na spotřebitele doslova valí ze všech stran. Je těžké a někdy únavné zorientovat se v nepřeberném množství informací. Lidé však musí být informováni o nabídkách na trhu, který by jinak nemohl fungovat. Důležité je tedy zákazní-ka zaujmout, něčím vyniknout. Direkt marketing je pro své cílené zaměření vhodným ná-strojem. Podstatou práce bude vytvořit vhodný model efektivního oslovení zákazníků for-mou direct marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18167
Datum: 2011-04-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hasíková_2011_dp.pdf 4.184Mb PDF Zobrazit/otevřít
hasíková_2011_vp.zip 67.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
hasíková_2011_op.pdf 63.56Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet