Komunikační strategie Baby clubu Kenny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Baby clubu Kenny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Baby clubu Kenny
Autor: Vlčková, Kateřina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace Baby clubu Kenny a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění baby clubu. Práce se skládá z teoretické, praktické a pro-jektové části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahr-nuje analýzu makroprostředí i mikroprostředí a její vyhodnocení, analýzu komunikace konkurence, analýzu současných marketingových aktivit baby clubu Kenny a další šetření. Neméně důležitou, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie Baby clubu Kenny. Navržený projekt je poté podroben nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18202
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18429


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vlčková_2011_dp.pdf 3.164Mb PDF Zobrazit/otevřít
vlčková_2011_vp.zip 67.54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
vlčková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet