Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.
Autor: Šopfová Bajerová, Martina
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Oblast budování firemní kultury, kterou jsem si vybrala pro svoji diplomovou práci, se v poslední době stává velmi častým námětem firemních porad a meetingů. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila na proces budování firemní kultury a jeho možnosti aplikace nástrojů marketingových komunikací. Úvodní část popisuje celkovou problematiku firemní kultury, představuje faktory, které neoddělitelně s touto oblastí souvisí a nabízí náhled na firemní kulturu z hlediska marketingových principů. Praktická část popisuje společnost Veletrhy Brno a její procesy spjaté s firemní kulturou. Tato část zahrnuje průzkum ve formě dotazníkového šetření mezi vybranými cílovými skupinami, který se soustředí na problematiku vnímání profilu a práce manažerů PR a reklamy jako subkultury v rámci firmy. V závěru je zpracován návrh na postup budování firemní kultury ve jmenované firmě a definice nástrojů k dosažení vytyčených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1826
Datum: 2006-05-16
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2748


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šopfová bajerová_2006_dp.pdfZablokované 2.179Mb PDF Zobrazit/otevřít
šopfová bajerová_2006_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šopfová bajerová_2006_op.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet