Marketingové strategie traktorů Zetor

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové strategie traktorů Zetor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové strategie traktorů Zetor
Autor: Imran, Shayan
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavním úkolem teto diplomové práce je připravit projekt marketingové strategii pro firmu Zetor Tractors. Projekt je pro přeorganizování marketingové politiky a rozpočtu pro nadcházející leta. Práce je rozdělená na tři části. První, teoretická část popisuje koncept marketingového procesu, marketingové strategií, cílový segment a umístění. Druhá, praktická část ukazuje současnou situaci Zetor Tractors na trhu. V neposlední řádě, projektová část představuje přeorganizovanou marketingovou strategií, tj. marketingový mix a analýzu výdajů a rizik celého projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18317
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22665


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
imran_2011_dp.pdfZablokované 3.290Mb PDF
imran_2011_vp.zip 18.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
imran_2011_op.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet