Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza festivalu Habrovka 2010
Autor: Marvan, Lukáš
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce se zabývá marketingovými aktivitami letního hudebního a divadelního festivalu v prostředí nestátní neziskové organizace. Nejprve v teoretické části seznamuje s problematikou marketingu neziskových organizací, art marketingu a marketingu služeb. Dále se zabývá vybranými metodami marketingového průzkumu použitými v praktické části práce k analýze marketingového mixu festivalu. Praktická část je věnována 8. ročníku festivalu Habrovka, který se konal v roce 2010. Zaměřuje se na analýzu marketingové komunikace, marketingový průzkum publika a vyhodnocení silných a slabých stránek festivalu. V závěru práce přináší konkrétní doporučení pro zlepšení marketingových aktivit v příštích ročnících festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18337
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18704


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marvan_2011_bp.pdf 4.535Mb PDF Zobrazit/otevřít
marvan_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marvan_2011_op.doc 746Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet