Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.
Autor: Legnerová, Veronika
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se skládá ze tří základních částí. Teoretická část je zaměřena na dva celky. Prvním z nich je přiblížení problematiky divadla a provozování divadelní činnosti. Druhý celek se zabývá marketingem služeb, umění, marketingovou komunikací. Vše je zpracováno s ohledem na využití v rámci divadelní praxe. V závěru teoretické části jsou definovány výzkumné metody, které jsou využity v rámci části praktické. Závěrem praktické části je analýza současného stavu komunikace Divadla Bolka Polívky. Výsledky marketingového výzkumu jsou východiskem k návrhu projektu komunikační kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18390
Datum: 2011-04-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18405


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
legnerová_2011_dp.pdf 1.658Mb PDF Zobrazit/otevřít
legnerová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
legnerová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet