Vzdělávání dospělých v prevenci sociálních problémů
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Šigut, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Koláčková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-13T08:55:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-13T08:55:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18535
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o problematice vzdělávání dospělých. Popisuje vzdělávání dospělých a jeho propojení se sociálními problémy. Konkrétně je zaměřena na mezilidské a mezigenerační konflikty. Práce dále ukazuje důležitost celoživotního učení. Jeho výstupem může být jednak zlepšení profesního uplatnění, ale také pozitivní přínos do oblasti soukromého života. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
1005013 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
mezilidské vztahy
|
cs |
dc.subject |
mezigenerační vztahy
|
cs |
dc.subject |
motivace ke vzdělání
|
cs |
dc.subject |
sociální problém
|
cs |
dc.subject |
stárnutí
|
cs |
dc.subject |
odchod do důchodu
|
cs |
dc.subject |
nezaměstnanost
|
cs |
dc.subject |
Adult education
|
en |
dc.subject |
interpersonal relation
|
en |
dc.subject |
generation relation
|
en |
dc.subject |
motivation to education
|
en |
dc.subject |
social problem
|
en |
dc.subject |
ageing
|
en |
dc.subject |
retirement
|
en |
dc.subject |
unemployment
|
en |
dc.title |
Vzdělávání dospělých v prevenci sociálních problémů |
cs |
dc.title.alternative |
Adult education in social problems prevention |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řehoř, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2012-01-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of adult education. It describes the adult education and its link to social problems. Specifically, it focuses on interpersonal and intergenerational conflicts. The work also shows the importance of lifelong learning. Its output can be improved careers, but also a positive contribution to the field of private life. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18001
|
|
dc.date.assigned |
2009-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
andragogika
|
cs |
local.subject |
permanent education
|
en |
local.subject |
andragogy
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam