Marketingová strategie firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie firmy
Autor: Mlýnek, Aleš
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je analýza, popis a návrh marketingové strategie konkrétní společnosti na základě teoretických východisek. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje strategického marketingového plánování. V analytické části je na základě teoretických východisek provedena analýza dané společnosti a detailně popsána její aktuální marketingová situace. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18744
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26286


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mlýnek_2012_dp.pdf 3.425Mb PDF Zobrazit/otevřít
mlýnek_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mlýnek_2012_op.pdf 373.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet