Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie kulturní agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie kulturní agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie kulturní agentury
Autor: Cibulcová, Daniela
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické práci jsou sepsány poznatky z oblasti PR, které jsem čerpala z odborné literatury: charakteristika, druhy a cíle PR, cha-rakteristika cílových skupin, komunikační nástroje PR. V praktické části jsou teoretické poznatky porovnávány z aplikací v praxi, konkrétně na činnosti vybrané kulturní agentury. Jsou zjišťovány skutečnosti, jak jsou využívány nástroje PR v komunikační strategii. Po-mocí kvantitativního šetření jsou zjištěny nejrozšířenější a nejefektivnější prostředky PR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18747
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26047


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cibulcová_2012_bp.pdf 6.023Mb PDF Zobrazit/otevřít
cibulcová_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cibulcová_2012_op.doc 121Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet