Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje
Autor: Pšenčíková, Ivana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá českými seniory a jejich účastí na předváděcích prodejních akcích. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy jako segmentace, nákupní chování, etika prodeje a podrobně popisuje cílovou skupinu seniorů s jejich speci-fiky a charakteristickými rysy. Praktická část se zabývá předváděcími prodejními akcemi, konkrétně popisuje jejich princip fungování, zjišťuje jejich klady i zápory a pomocí dotaz-níkového šetření stanovuje přístup seniorů k těmto akcím. Projektová část přináší řešení ve formě vytvoření alternativního projektu, který zachovává pozitiva původních akcí, vyvaruje se jejich negativních stránek a navíc má přidanou hodnotu pro seniory. Cílem práce je vytvořit takový projekt, který smysluplně a plnohodnotně vyplní volný čas seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18755
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26449


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pšenčíková_2012_dp.pdf 9.086Mb PDF Zobrazit/otevřít
pšenčíková_2012_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pšenčíková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet