Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY
Autor: Jašková, Kateřina
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou budování vztahů se zákazníky díky imple-mentaci prvků CRM. Nahlíží na tuto koncepci prostřednictvím analýzy firmy XY. Cílem je díky zefektivnění komunikace více využít obchodní vazby se zákazníky. Diplomová práce je rozdělena na 2, resp. 4 části ? teoretickou a praktickou, která se skládá z analytického a projektového oddílu. Teoretická část je tvořena rešerší odborné literatury na dané téma a slouží jako informační zdroj pro následující oddíly. Stěžejním úkolem praktické části je zanalyzovat současnou pozici firmy XY, její stav v souvislosti s orientací na zákazníky, identifikovat nedostatky a podat návrh, jak dané problémy odstranit či minimalizovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18797
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 23950


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jašková_2012_dp.pdf 2.895Mb PDF Zobrazit/otevřít
jašková_2012_vp.zip 27.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
jašková_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet