Green Marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Green Marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Green Marketing
Autor: Saláková, Andrea
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Současné společnosti čelí obrovskému tlaku ze strany spotřebitelů v oblasti udržitelného rozvoje a ochrany životního prostředí. Pokud chtějí v dnešním konkurenčním prostředí obstát, nezbývá jim nic jiného než se přizpůsobit. Tato diplomová práce se zabývá green marketingem, jeho konceptuálním vývojem, typo-logií, ale i nedostatky v podobě pochybného až podvodného jednání. Vyústěním práce je pak konfrontace green marketingu jako reálných snah implementace odpovědného jednání do působení společností a greenwashingu, jako možnosti dosáhnout environmentální image bez skutečných ekologických aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18837
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26990


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
saláková_2012_dp.pdf 1.458Mb PDF Zobrazit/otevřít
saláková_2012_vp.doc 148Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
saláková_2012_op.doc 116.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet