Televizní product placement v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Televizní product placement v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Televizní product placement v ČR
Autor: Rabenseifner, Tomáš
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje televiznímu product placementu v České republice. Popisuje základní pojmy vztahující se k product placemnetu a jeho využívání v některých českých televizích. Na základě provedeného průzkumu dojde k analýze využívání tohoto nástroje po přijetí zákonné novely. Bakalářská práce dále popisuje hlavní subjekty televizního trhu a jejich vztah k vyžití tohoto nového nástroje a jeho potenciál růstu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18903
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26093


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rabenseifner_2012_bp.pdf 1.962Mb PDF Zobrazit/otevřít
rabenseifner_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rabenseifner_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet