Projekt marketingové komunikace ve firmě Pivovar ZUBR a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Pivovar ZUBR a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve firmě Pivovar ZUBR a.s.
Autor: Urbánková, Táňa
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím marketingové komunikace v Pivovaru ZUBR. Cílem práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy, který by měl zlepšit postavení firmy ZUBR na českém pivním trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnic-tví, marketingové analýzy a analýzy marketingového komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením firmy ZUBR, vymezením její pozice na trhu a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace firmy. Je provedena marketingová analýza, která zahrnuje SWOT analýzu a dotazníkového šetření. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracován projekt marketingové komunikace. Jsou zde vymezeny cíle a cílová skupina oslovená projektem. Navržený projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18978
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 23987


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
urbánková_2012_dp.pdf 7.942Mb PDF Zobrazit/otevřít
urbánková_2012_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
urbánková_2012_op.pdf 188.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet