Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Botková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:37:55Z
dc.date.available 2013-10-04T02:37:55Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18998
dc.description.abstract Silná značka potřebuje silné vedení a řízení marketingové komunikační strategie. Hlavním úkolem marketingové komunikační strategie je informovat zákazníka o značce a značku prodat. Tomuto úkolu se věnuje teoretická část práce. Praktická část práce se věnuje naplnění cíle. Cílem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikační strategie značky ZON, za pomocí analytických metod a technik. Výstupem práce je návrh inovované marketingové komunikační strategie značky ZON. cs
dc.format 111 s. cs
dc.format.extent 3044553 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikační strategie cs
dc.subject trh cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject značka cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication strategy en
dc.subject market en
dc.subject customer en
dc.subject brand en
dc.title Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON cs
dc.title.alternative Marketing Communations Strategy Project of the Brand ZON en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kolek, Jindřich
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated A strong brand needs strong leadership and management of marketing communications strategy. The main task of the marketing communication strategy is inform to the customer about the brand and the brand to sell. This task is devoted to the theoretical part. The prac-tical part is dedicating to meeting the aim. The aim of the thesis is to process innovation project marketing communications brand strategy ZON, using analytical methods and tech-niques. The output of thesis is the innovative marketing communication brand strategy ZON. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24013
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
botková_2012_dp.pdf 2.903Mb PDF View/Open
botková_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
botková_2012_op.pdf 1.085Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account