Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR
Autor: Kalferstová, Kateřina
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá otázkou fotografie a jejího začlenění do reklamního sdělení. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamy a vymezením jejích druhů s důrazem na reklamu tiskovou. Dále charakterizuje výtvarné prvky a druhy reklamní fotografie a nahlíží i do vlivu reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se bakalářská práce snaží pomocí výzkumu popsat reklamní fotografie v magazínech Dolce Vita, F.O.O.D. a Top Gear a ohodnotit jejich funkčnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19009
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 25993


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalferstová_2012_bp.pdf 2.493Mb PDF Zobrazit/otevřít
kalferstová_2012_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalferstová_2012_op.doc 155.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet