Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně |
Author: |
Gamalová, Kamila
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu. Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu. Za tímto účelem je proveden marketingový výzkum. Na zá-kladě analýz jsou vypracovány návrhy na zkvalitnění festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19087
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
25977
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account