Barva a její význam v Corporate Identity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Barva a její význam v Corporate Identity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Barva a její význam v Corporate Identity
Autor: Mičková, Lucie
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá významem barev v rámci Corporate Identity. Speciálně se za-měřuje na oblast bank, především na nástup nových bankovních institucí, které se snaží maximálně odlišit od těch tradičních. Teoretická část objasňuje všechny klíčové pojmy a principy, které pomohou zorientovat se v části praktické. Ta potom rozebírá výsledky výzkumné sondy, kterou autorka provedla v roce 2012. Sonda je zaměřena na to, jakým způsobem vnímají klienti nebo potenciální klienti barevnost bank, zda na ně působí žádoucím způsobem a podporuje tak celkovou image banky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19090
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 25921


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mičková_2012_bp.pdf 3.178Mb PDF Zobrazit/otevřít
mičková_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mičková_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet