Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"
Autor: Chytilová, Anna
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce nabízí marketingový pohled na specifickou cílovou skupinu ?Aktivní kynologové?. Tento segment doposud nebyl popsán, přestože je v něm skryt velký potenciál, a to díky ochotě cílové skupiny utrácet za své hlavní hobby vysoké finanční částky. Teoretická část nabízí závěry z různých relevantních oborů ? marketing, segmentace, spotřebitelské chování, internet, digitální stopy. Na začátku praktické části jsou popsány charakteristiky vybraného segmentu. Jedná se kombinaci těchto využitých zdrojů a metod ? veřejné i interní statistiky, výsledky uskutečněných výzkumů agentur, data získaná při analýze digitální stopy aktivních kynologů a jejich typického užívání internetu a sociálních sítí. Na konci praktické části jsou formulovány doporučení pro efektivní komunikaci s těmito spotřebiteli. Tato doporučení jsou následně využita v projektu, který má formu zpracované cross-mediální komunikační strategie a kampaně pro vybranou lokální firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19106
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26426


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chytilová_2012_dp.pdf 2.471Mb PDF Zobrazit/otevřít
chytilová_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chytilová_2012_op.doc 147.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet