Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Autor: Římská, Lenka
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se zabývá tématem nástrojů podpory prodeje v maloobchodech a jejich účinky na konečném nákupním rozhodnutí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury, definuje základní pojmy a koncepty, které jsou dále používány. Práce se krátce věnuje marketingovému mixu, komunikačnímu mixu, integrované marketingové komunikaci a maloobchodu. Konkrétněji pojednává o podpoře prodeje, představuje cíle, důvody a formy podpory prodeje využívané v maloobchodním prodeji a o nákupním chování. V praktické části jsou vyhodnoceny vybrané výzkumy týkající se podpory prodeje v maloobchodech z pohledu zadavatelů POP reklamy a zástupců maloobchodu. Stěžejním bodem praktické části jsou zápisy asistovaných nákupů, jejich vyhodnocení, závěry plynoucí z tohoto průzkumu a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19126
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26024


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
římská_2012_bp.pdf 2.088Mb PDF Zobrazit/otevřít
římská_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
římská_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet