Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012
Autor: Rek, Adam
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace hudebního festiva-lu BusFest 2012. Zaměřuje se na analýzu využití a efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů, využitých v rámci realizace třetího ročníku festivalu. V teoretické části je definován hudební festival a jeho současná situace, je rozebrán model marketingového mixu a komunikačního mixu s důrazem na nové formy marketingových komunikací, pře-devším na guerillový marketing. Praktická část se zabývá realizací a propagačními aktivi-tami festivalu. Výsledkem práce je analýza výzkumu, provedeného mezi studenty vysokých škol, středních škol a veřejností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19168
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26324


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rek_2012_bp.pdf 2.513Mb PDF Zobrazit/otevřít
rek_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rek_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet